ارتور موزیک,موزیک ارتور

بخاری ژاپنی مهر تائید استاندارد ایران را دریافت نکرد!


به نقل از کانال آگهی روش دانا ; به گزارش چهاربهاران , تعدادی سالی است که بازار بخاری های استوک نفتی و گازی ژاپنی مالامال رونق و گرما بخش منزل های اهل ایران شده‌است .

بخاری هایی که به منجر ورود تکنولوژی های جدیدتر برای بازار تشنه اهل ایران که سالهاست با عمو یادگار و بخاری های ده سال شصتی که فقط همچون خوردوهای اهل ایران به جای تجهیزات کاربردی رنگ ولعابش عوض میشد بزودی مورد استعمال خیلی از منازل قرار گرفت .

بخاری های که همچنان گرما بخش منزل و کلاسهای درسمان بود , کلاسهایی که با همین بخاری ها بدنهای دقیق خردسالان دبستانی را در خویش سوزاند و خاطرات فراوان تلخی از روستاهای سفیلان و شین آباد پیرانشهر را در افکار زنده می نماید و به کار گیری از سیستمهای گرمایشی استاندار از اکثری از این قبیل رویدادها تلخ بی تردید پرهیز خواهد کرد .
بخاری های استوک ژاپنی علی رقم این‌که تنها دکمه های روشن و خاموش به گویش ژاپنی آن را یاد گرفتیم به دلیل مصرف کم , ایمنی و بازدهی گرمایی دوچندان بسرعت در میان مردمان اشاعه پیدا کرد وبه تبع ارتقاء تقاضا میزان واردات این محصول از دبی ارتقاء یافت .

از خصوصیات این بخاری ها دارنده سنسورخاموش کننده برای افتادن وخطر حریق سوزی , سنسورگازهای منوکسبد ودی اکسید کربن وکم شدن اکسیژن هوا , سوای نیاز به دودکش , ۱۰۰درصد تضمینی فارغ از خطر و در دست گرفتن دمای محیط بصورت خود کار با تهیه دما روی نمایشگر دستگاه است .

ناصر شریفی از فروشندگان این گونه کالاها در گفتگوی با خبر نگار چهاربهاران , از ممنوعیت این وسیله گرمایشی بدلیل عدم کسب استاندارداردهای حتمی خبر اعطا کرد و اظهار کرد : مبتنی بر اعلام سازمان استاندارد این محصول تحت عنوان کالای نامرغوب شناخته می شود و از واردات آن خودداری بعمل خواهد امد .

عبدالحق شهنوازی از واردکنندگان اسباب و اثاث دست دوم حیطه علت حساس این ممنوعیت را فشار لابی و اتحادیه صنف وسایل خانگی به اداره استاندارد دانست و اظهار کرد: بدلیل گسترش این کالا بین مردم و نخریدن بخاری های ایرانی این ممنوعیت برای بخاری های ژاپنی اعمال شده است.

خارج شدن ارز به دلیل واردات در این شرایط بد اقتصادی به صلاح کشور نیست ولی وقتی پای جان مردم و عدم تلاش سازندگان ایرانی برای افزایش کیفیت وسایل گرمایشی به میان می آید شاید واردات این نوع کالا توجیه پذیر باشد.

البته شنیده های حاکی است با شندین زمزمه های ممنوعیت واردات این نوع بخاری از چابهار این کالا بصورت قاچاق از مرزهای زمینی به کشور وارد می شود.

بدیهی است کارخانجات و صنایع داخلی با افزایش دانش و توجه به پژوهش های میدانی می توانند از  تولید سنتی و بی کیفیت در راستای بهینه سازی محصولات خود اقدام کرده و بتوانند طبق استانداردهای بین الملی پیش بروند.

ارتور موزیک,موزیک ارتور,ارتور,موزیک,دانلود اهنگ جدید,فیلم و اهنگ جدید,اهنگ,موزیک,دانلود موزیک جدید,موزیک قدیمی,دانلود اهنگ قدیمی,دانلود البوم جدید,البوم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : سئو سایت+رتبه یک گوگل | بازدید : 675 | تاریخ : 23 بهمن 1397برچسب:, لینک ثابت